جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان وظیفه:جوانی سرمایه زندگانی است

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از مرکز آموزشی 01 شهدای وظیفه ی نزاجا جوانی را سرمایه گران سنگ زندگانی دانست و گفت : باید قدر جوانی و فرصت این دورهم نشینی به بهانه ی خدمت مقدس سربازی را دانست این دوران را باید با همت بلند پیگیری کرد و جوانی را با قدرت عقل پیش برد , چرا که ما خلیفه الله هستیم .

به گزارش روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام احمد جلیلی صفت جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خطاب به کارکنان وظیفه این مرکز اعلام داشت: جوانی ارزان نیست و خلیفه خدا روی زمین خود و زمانش را تباه نمی کند بلکه از کوچکترین فرصتی استفاده می کند تا خود را به کمال مطلبوب برساند .

حجت الاسلام احمد جلیلی صفت با استناد به حدیثی از حضرت امیر المومنین ( ع ) پیرامون همت انسانها به ارزش و جایگاه آنان تاکید کرد: جوان ها باید فرصت هایی که برایشان پیش می آید را مدیریت کنند تا بتوانند برای خود و جامعه مفید باشند .

وی در ادامه افزود : هر کسی که با محوریت عقل زندگی کند پیروز دنیا و آخرت خواهد بود و همچنین باید با دعا و توسل به اهل بیت که تنها راه و چراغ امید بخش ما هستند زندگی را هدایت کرد .

ایشان در پایان تصریح کرد: شما جوانان بایستی به قران پناه ببرید چرا که قرآن زبان سخن خداوند با ماست و همچنین اقامه نماز باعث پیشگیری از به بیراهه رفتن است و با توسل به ائمه , دست انداختن به قرآن و نیروی خرد می توانیم به سعادت و کمال در دنیا و آخرت برسیم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتش،دریای مواج

تاريخ : چهار شنبه 22 آذر 1396 | 22:36 | نویسنده : حامد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • شیک فا